Co vás čeká
- vyhledávání a oslovování potenciálních klientů
- udržování kontaktu a komunikace se stávajícími klienty
- poskytování poradenství v oblasti automatizace a zákaznických řešení
- prezentování návrhů řešení u zákazníků
- aktivní spolupráce se servisním oddělením
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- minimálně středoškolské vzdělání ekonomického nebo technického oboru
- obchodní zkušenosti
- komunikační a prezentační dovednosti
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/ka)
- prozákaznický, aktivní přístup, profesionální komunikace a vystupování
- smysl pro zodpovědnost a samostatnost
Co vám můžeme nabídnout:
- mzdové bonusy za plnění plánovaných ukazatelů
- penzijní pojištění
- příspěvek na stravné
- 5 týdnů dovolené
- hlavní pracovní poměr, pracovní smlouva
- obsazovaná pozice je vykonávána formou home office z místa bydliště s výjezdy k zákazníkům v rámci určeného regionu.
- vybavení osobním automobilem (možno využít pro soukromé účely), výpočetní a kancelářskou technikou,
Proč k nám?
- jsme vedoucí společností na trhu označování výrobků již více než 30 let
- stabilní zázemí firmy s preferencí dlouhodobé spolupráce
- zastupujeme technologického leadera v oblastí značení, společnost Markem-Imaje
- v portfoliu máme veškeré technologie, které pokryjí veškeré zákaznické potřeby